Dagendagen

Jahapp, idag då.. skulle vart löpning på idrotten med hoppade över det, känner min inte helt frisk ännu.. haft samhällskunskap, geografi och historia idag också för den som kände att de skulle vara intressant att veta.. och jag är nu som alltid SÄMST på att komma på vad jag ska skriva om på uppsatser så min historia lektion gick åt åt att vela fram och tillbaka mellan massa random saker och vet väl egentligen fortfarande inte vad jag ska skriva om men de lutar åt josef mengele, han snubben som gjorde massa experiment med människor under världskrigen typ..
Efter skolan så åkte jag in till den stora staden med mina bröder, åt på tacobar och gick på bio. vi såg på den där typ gudfilmen, kommer aldrig ihåg va den heter men typ clach of titans eller nått liknande kanske 3d va de iaf.. känndes lite onödigt att de va de, som johan sa: de va en film man hade kunnat trycka in massa efekter i typ. men de va inte de så hade nog inte vart mycke sämre utan dem, filmen va iaf okej, inte bäst men en film värd att lägga pengar på iaf :)
Så just nu ligger jag i sängen, kollade hockey nyss men de slutade ju inte alls bra tyvärr så nu ska jag kolla lite lost så jag hinner ikapp jesper så vi kan kolla tillsammans :)

Glada bröder på tacobar!

Uppradade innan bion, tack för ikväll bästa bröder <3

Hittade en jättesööt bild på jesper hos hans mormor för ett tag sen, får se hur glad du blir när du ser den älskling, du är jättefin :) <3

Dagens ord: Biograf-Cine, bröder-hermanos
Dagar kvar: 137!

//Moa-Li

Kommentarer
Postat av: jock

HAHA JESPER!!! :D

2010-04-23 @ 00:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0