..

Sitter igen i samma datasal som vanligt.. kan man ju passa på att skriva lite. Igår så åkte jag först hem och åt och kollade lite hockey med lukas, sen så åkte jag och älsk till vaxholm och tog hand om maja lite, kollade lite tv å jag somnade självklart ^^ men ändå de va jättemysigt iaf :) sen så gick jag upp samtidigt som jesper och chillade galet på morgonen OCKSÅ najs ^^  sen har jag typ övat inför massa olika nationella prov hela dan och nu sitter ja och jobbar på vår (min, aminas och jasmines) och just nu är min uppgift att översätta en text från engelska till svenska!!! FÖR JAG ÄR JU SÅ BRA PÅ DE! sen har jag bara språk innan jag slutar och då ska ja hem å hämta lite grejer så jag kan åka till pappa.. måste kratta i helgen egentligen också men frå se hur de hinns med. men nu ska jag hjälpa till ite :P hejdååååååååååååå!

Dagens ord: packa- paquete, öva-práctica
Dagar kvar: 143!


Kanske lägger upp bild sen om jag orkar!

//Moa-Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0