FÖRSVINN

Jag är fortfarande sjuk och inte nog med de, de är värre idag :/ jävla jobbigt att inte kunna andas med näsan å skit och febern gör mig yr.. Men eftersom vi ska ha fotografering inför visningen nu på tisdag så måste jag ju rensa och fixa i mitt rum iaf för mäklarna tar ju inte hänsyn till att nån liten skit har lite feber så jag har kämpat på, är verkligen helt slut nu..Och nu ser de bara jätte kaos ut för ja inte är klar (bild) Hade ju planerat att åka till Jeppon också men nu blir de "Fredagsmys" med mamsen och lillebror, jätte mysigt verkligen (A) haha nej men de e ju inte helt fel de heller faktiskt :) 
haha juste, mamma satte på sig en bebis mössa vid maten idag och lekte typ psykstörd de va kul! (också bild)
En liten del av kaoset!
   En liten del av kaoset!
    Yes there she is!
FYFAN FÖR SLEM!! nu måste jag gå å snyta mig!  CIAO!
Dagens ord: städa - limpio, rensa - claro
Dagar kvar: 150!

// Moa-Li

Kommentarer
Postat av: ann

kul att veta att du har en blogg lilla gumman<3

kram

2010-04-09 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0