Halloo

hej igen, nu e jag själv så då kan ja ta mig tid att skriva lite ^^ visserligen har ja inte så mycket att berätta men vi va ju som sagt i vaxholm och kattvaktade oss lite, få se om vi ska boa oss där lite i veckan för vi tyckte så synd om maja (katten) när vi skulle gå. de va en jätte gullig lägenhet med utsikt över vattnet å grejer, och eftersom de ligger i samma hus som en pizzeria så åt vi ju självklart det också.. mm mmums ^^ ja så nu e jag i alla fall hemma, ligger i sängen å vill sova, men nej! jag måste plugga på om vatten (!!) för jag ska ha prov imorgon.
Haha juste, romina påpekade idag att de e bildfattigt hät å de kan jag hålla med om men jag orkar inte ta bilder på allt jag gör å jag vill inte lägga upp typ massa egobilder hela tiden heller :P visserligen har jag typ miljoner egobilder på mig själv på datan men känns inte riktigt som om att ja vill leka cool med dom men okej.. romina här får du iaf bild........ ^^
Och bara för att du klaga så kommer en jättefin bild på dig från popaganda i somras!! :P
Dagens ord: skola-escuela, prov-prueba
Dagar kvar: 146!

//Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0