Helgen

Jag har kommit på att jag är lat på att skriva på helgerna.. men men får bli måndagssumering :)
I fredags var jag ledig, de va skönt, va gjorde jag då? hm.. juste, jag städade lite å väntade på jesper sen när han kom så vet ja inte om vi hann göra nått vet bara att vi kollade på tv å jag somnade :P I lördags så åkte ja hemmifrån halv 8 och jobbade hela dan som flaggvakt i Arlanda på nån krosstävling med mina kära vänner :D sen åkte jag hem och städade lite och gjorde mig iordning för att åka till adrians 18års fest, men när ja va klar så vart de lite kaos hemma å ja ville inte dit längre men de löste sig som tur va så ja hade kul där :D sen fick älsk agera fylletaxi med sin brors moppe, ganska kul!! söndags vart deg och sen övningsköra lite med baba, de behövde jag.. nått jag däremot onte behövde var en john, en filip och en ansgar som körde i rumpan på bilen och gjorde mig jättnervös :P va i skolan en stund idag, slutade halv två så de va skönt, de vart sushi idag igen, som vanligt vegetarisk utan ägg ocg tofu :P men ja älskar de :D nu sitter jag och pratar med alexandra, en tjej i min skola jag inte kände förens för nån timme sen.. har kommit på att vi e lika x) men nu tvingar jesper mig att kolla på lost eftersom jag tydligen fortfarande ligger efter.. :P
Och ja glömde kamera sladden hemma så de får väl bli bilder imorgon eller nått.. :)
JUSTE! en sak till.. jag har en stalker i gran canaria.... -.- inte kul han smsar mig hela tiden och jag skriver tillbaka att han ska typ dra åt skogen (!) å typ att ja ska blocka hans nummer om han fortsätter, han är sämst, VERKLIGEN sämst på engenska men han skriver i alla fall att ja e hans darling å allt möjligt.. blir galen på människan!! hur han vart de kan vi ta en annan gång :p

Dagens ord: helg-parroquias, stalker-acosador.
Dagar kvar: 133!
//Moa-Li

Kommentarer
Postat av: Anonym

taskig uppdatering på din blogg

2010-05-17 @ 13:30:00
Postat av: Anonym

fortfarande dålig uppdatering och det har passerat en massa helger!

2010-05-25 @ 15:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0