nästan klar..

WOHOO snart slipper ni höra tjat om att jag fixar i rummet, grattis ^^  Jag har hunnit fett långt idag måste ja påstå, jag har flyttat upp min säng på mitt loft och grejer, typ nästan allt är rensat också, eller iaf lagom mycket..  Och nu e ja nästan frisk också, eller så pass frisk så man måste gå till skolan. de e typ jätte mega vår ute just nu, såå härligt, så ja och lukas gick ut för att han för första gången (typ) skulle köra min gamla moppe, eller ja nu e de ju hans men ändå, och den gick åt helvete, helt nyservad men helt pajj typ, eller ja den går ju som den ska, nästan men de verkar som de e nått fel på hela elsystemet typ, lite läskigt tycker jag.. men jag (eller nä, lukas*) kanske kan få en liten bondpöjk att kolla på den :D vår betyder att det snart är sommar och om de snart är sommar så måste jag ha ett nytt jobb eftersom jag klantat till mig lite med allt annat (A) ja tänkte att jag kanske kunde hitta nått annat än restaurang jobb den här gången, fritids vore kanske lite kul? eller du kanske vill ge mig jobb? :D nog om de, ikväll så ska vi väl antagligen kolla LOST, eller vem vet, kanske gå ut en stund eftersom vädret är så awesome.. Och med vi menar jag mig och jesper såklart :) <3 å så ska vi äta pizza, jag ska de iaf, jesper ska äta falafell efter en lång diskussion om vad han skulle ha :P Jahapp, skola imorgon då.. Ocoolt!
Dagens ord: älskling-querido, promenad-caminar
Dagar kvar: 148!
//Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0