ojsan!

Ojojoj.. hur ska de gå att upptatera här när jag är i spanien undrar jag  :P jag menar, de va inte länge ja orkade hålla på med de här innan ja glömde bort de^^ Iaf, helgen da.. jag har varit hos baba fredag-söndag, jag har varit hemma hos jonjon men lite folk, lite kaoskväll :P men men, jag har ätit sushi med jesper och myst :) sen hat jag gjort gaddning #2 :D


Bilden vart spegelvänd men de står iaf I will always remember.

Och här kommer en jättenykter bild på min finaste!

Badkaret va hans grej <3

Förövrigt så tror jag att de blir sushi ikväll igen för min del :L mums :D

Dagens ord: tatuering-tatuaje, badkar-tina.
Dagar kvar: 139!


//Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0