sängen <3

Har känt mig lite sjuk idag så jag har inte gått upp ur sängen ännu faktiskt. Funderar på att ta mig upp så jag hinner duscha innan Jesper kommer. Det blir nog lite LOST ikväll då antar jag men först ett nytt avsnitt utav 90210 (mm, know he love it (a)). Jag har inte fått något svar från kommunen ännu, men hade jag inte förväntat mig heller, bara gått en dag och kommuner brukar ju kunna vara rätt sega. Btw har jag kollat lite resor idag också, hittade bra alternativ men säger inte va de e förens jesper fått se och vi bestämt om de ens kommer bli av..
Jag har inget vettigt att säga så hejs!

här skulle de inte sitta fel å va just nu.
     här vill jag va!
Dagens ord: säng - cama, spegel, espejo
Dagar kvar: 152

//Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0