skooolaaa

JAG MISSADE BUSSEN I MORSE!!!!!kul.  just nu sitter jag i en datasal och skriver om narcissism. typ om en snubbe som va kär i sig själv dog och blev en påsklilja.. :O  jag fick inte skriva igår för jesper tycker jag är en tönt :D men iaf.. ööh, jag vart totally klar med rummet, åkte å åt i täby c men mamma å lukas sen tog jag mig hem till jesper och kollade distansutbildningar åt han tyå västa mycke medans han lärde Helena hur man använde iphonen.. ganska snällt av mig tycker jag :L idag så går ja i skolan till 4 å de e segt sen kanske vi ska åka till vaxholm å ta hand om en katt ^^ inte mycket mer.. nu måste ja springa å äta lunch.. spring spring... hejs!

// Moa-Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0