CrachBoomBang!

Jahapp, nu sitter jag vid datan igen.. Ovanligt ;) iaf.. Jag gick aldrig ut till dom andra, men ja va duktig å hängde tvätt :P sen åkte jag och lillebror hem till pappa för att fira storebror, trevligt trevligt :) låter inte som om ja kanske haft en så jätte spännande dag men vänta ni bara ^^ när vi ska åka därifrån sätter vi oss i bilen och åker, kommer nåra hundra meter och så ser vi att en elledningsstolpe ligger rakt över vägen, sen får vi syn på en voltad bil flera meter in i skogen, det står en tjej utanför bilen men rickard (syrras kille) går ur bilen för att kolla, hon tjejen kom väl dit inte allt för långt före oss och står och är helt förtvivlad typ men tror hon ringt 112 redan men jag vet inte.. rickard sitter vid bilen tills brandkåren kommer och pratar med killen i bilen, han va tydligen helt blodig i ansiktet å kunde inte röra nacken, men var vid medvetandet och kunde prata.. sen kom det iaf fall stört mycke räddnings tjänst, två brandbilar, en ambulansbuss, ambulans helikopter, två polisbilar, bergningsbil och sen kom nån elbil också när jag och lukas gick förbi eftersom de va helstopp pga ledningen.. ganska scary faktiskt.. de vart en hel del bilar som blev stående och självklart är ju alla nyfikna och går dit som publik typ, värsta lilla killen också han borde inte stå där å titta tycker jag.. men iaf jag och lukas gick förbi och mamma hämtade oss på andra sidan, men vi åkte hem istället alla tre, jesper skulle vara med en vän så vi ska ses imorgon istället :) mys! så nu ligger ja bara i sängen, pratade visserligen nyss med den omtalade mannen :>♥ men just nu ligger jag som sagt bara här, men funderar på att gå ut till familjen men de låter som om dom kollar fotboll, eller ja jag vet att dom kollar på Él Clasico, och jag känner inte för de just nu.. Ja men något hände iaf den här veckan.. WOHO veckans händelse att nån krocka, jag borde skaffa mig ett liv! äh.. eller bli frisk först kanske!
mamsen sliter på :P
//Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0