Vadå att jag har tråkigt!

Sitter man å spelar "tjejspel" på typ jesper.nu asså sånna där småbarns spel där man typ ska klä en kändis..... DÅ HAR MAN INGET LIV!!!! (a)
Iaf, Jag har faktiskt varit duktig idag, fast de e lov så pallrade jag mig till skolan för att plugga med mina två kära ig-barn-kompisar, eller? :)))) och Marika (handledare). Fick ett omprov gjort iaf annars vart de mest bara babbel.
Sen har jag faktiskt mailat kommunen och sagt att jag kommit in på skolan så ska vi se vad ja ska göra nu för att skolpengen ska gå dit den ska.
Känns som om de va länge sen jag träffade min baby :( fast ja sov hos han senast i lördags och innan de i onsdags, inte länge egentligen men saknar hans famn ändå.. Hur ska jag klara mig utan min Jesper i Spanien liksom :O ♥

Dagens spanska ord: kylskåp - refrigerador, dator - ordenador.
Dagar kvar: 300

PÖÖSS

/Moa-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0