26 dagar kvar!

jag har inte skrivit här på eeextremt länge och kände att de börjar bli dax. det är ju bara 26 dagar kvar tills jag flyttar till spanien nu :O anledningen till att jaginte skrivit är typ för att jag tycker att min blogg är FUL!!! HEHEhEhheHehhH så om nån känner för att göra den så får man gärna de (A)  sen så tänkte jag att jag skulle försöka att ha en liten bloppis nu innan jag åker för jag har hittat massa kläder jag inte kommer ha med mig och sen kommer jag ju ha tröttnat på den, så håll utkik för vem vet, kanske är ditt drömplagg :P nä men ja vill bara bli av med de, så de kommer va BILLIIIIGT eller? :S ^^ jaja nu har jag iaf kommit ihång med skrivandet litegrann iaf så får vi se hur de blir framöver :D


peace bitches! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0