Jag borde inte ha nån blogg!!

jag är verkligen sämst på att skriva i en blogg, känns inte som om att nån skulle bry sig om massaonödigt skit som står i en jävla blogg iaf :P men nu är de iaf inte långt kvar tills jag åker, jag ska vara på arlanda kl 0400 på fredag morgon så de börjar bli rätt hetsigt, nu helt plötsligt en vecka före kom alla på att man ska säga hejdå kanske så nu flyger ja runt som en vante känns de som, eller jag kan inte koncentrera mig på nått för har så mycket att tänka på, så just nu känns de ganska skönt att komma iväg för att kunna slappna av mer på ett sätt samtidigt som jag vill vara med alla ja tycker om.. HAHAHAHAAHAHAH hittade precis bilder ja inte kommer ihåg eller ja kom ju på de nu men ja hade glömt bort att de hade hänt ^^ från ett bullbak typ för nästan exakt ett år sen..
och ja, vi glömde sockret så de blev typ skorpor ^^
lite efter den här bilden kom en viss person hem lite full och spelade piano, de va kul haha
dagen efter antar jag, ser ut som frukost hon har i ansiktet!!
tillbaka till där ja va :P jag har insett för typ 5e gången att jag inte kommer få med mig all packning men jag försöker iaf övertala mig själv att de kommer funka.. mamma kommer ju ändå få skicka ner saker å ta med sig ner om hon kommer.. typ min snowboard, boots och allt, för jag kommer börja gråta om ja inte får åka nå snowboard haha, speciellt efter förra året när de inte heller blev så mycket åkning och när de väl blev av så fick ja gipsa handleden andra åket... SUCK. men annars får jag se till å lära mig surfa tillräckligt bra så ja kan komplettera med de nu i Spanien..
Jahapp, nu väntar ja på mamsen så vi kan åka förbi Täby centrum å fixa lite småsaker ja behöver ha med mig..
Henke ska fixa design till mig så nu e ja lite nöjd och förmodligen kommer ja inte orka lägga upp kläderna ja vill sälja men men e man lat så e man..
Nu vart de fan ett långt inlägg men ja hade lite tråkigt :P
/ eran ända och kära (?) carlo pozzi haha nejdåååååå.... PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: taaaaaaaaaack! :D du ska få pengar :))

2010-08-31 @ 18:17:37
URL: http://thisissofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0