stOora problem!

frågan e om de e värt att ta bilen in till flip a trick finalen idag :O jobibigt val va?? ^^
som sagt, idag ska jag in till kungsan å heja på mina vänner, the unicorns :D wooho! sen vet ja inte va jag ska göra :O kanske  packa? :P haha nej, men jag har köpt resväska nu, å den e skiiit snygg (A) jag va med hanna i kista igår för å köpa den, så ja köpte ett sött armband, två nagellack och hårfärg! så de e kanske de man ska göra idag kanske! sen åkte vi hem till john för hanna hade lagat mat så de vart en middag med hanna, john å tim som förövrigt tog min teheloskuld i förrgår, de va ungefär som jag  hade väntat mig..... men helt okej ändå :) imorgon konfar sig min bror så ska nog köpa nått tjusigt idag kanske. men nu känner jag att jag inte har nått att säga för de är GAAANSKA ointresant :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0