får det inte att gå ihop!

asså de e såååååå mkt ja vill göra just nu, men allt kostar ju pengar.. jag har inte brytt mig så mkt om sånt förut, eller jag har ju velat göra masa saker men sen har ja skitit i å göra dom men just nu så känns de nästan som om ja behöööver göra sakerna, så mkt vill ja de.. tex att tatuera sig känns så nästan ovärt dyrt.. jag menar, hur mkt kan lite färg kosta.. sen e de klart att dom ska ha betalt för utfört arbete å tjäna lite på de men vafan så hävla dyrt kan de inte va...  nä ni nu ska ja inte klaga mer.. borde dock fixa en inkomst faktiskt.. ska gå till nått cafe eller nått å kolla.. känns dock rätt omöjligt för de e ju faktiskt spanien vi snackar om..

men nä hejs sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0