fett jävla jätte kallt...

asså ni förstår inte hur mycket jag fryser... å hur många gånger jag har fått höra: jaaa men vadå kallv vi har 20 miiiinuus.. bla bla bla! fuck you, ni har värme i era hur å i skolan, jag lever i ständig 10° värme å tro mig det är 10000000000000 ggr värre, man fryser på ett helt annat sett.. specielt på kvällen när man sitter stilla. å när man ska sova.. jag har pyamasbrallor å tröja, duntäcke, dubbelvikt gigantisk flisfilt å så flyttar ja mitt element så att de e på hela natten fast ja inte får så de står bredvid sängen äändå e de så kallt på man får mist 2 frysrys per min.. ÄCKLIGT KALLT.. juste glömde säga att ja har strumpor å feta raggisarna när ja sover me.. inget hjälper kommer frysa konstant tills de blir sommar igen..

men iaf.. vi har bestämt oss för att ta tarifa å surf senare, när vi har kunnat fixa bil å så i lugn å ro å när de inte e lika mkt plugg.. tyeeep! så nu har ja inte så extremt mkt planerat för långhelgen som väntar :D fett skönt, vi e lediga halva fredag å sen måndag tisdag onsdag :D jävligt awesome!!! plugga av lite ska jag nog se till å hinna med, å åka in till malaga å shopa julklappar å kanske nyårskläder :D hm.. jadu.. å lite feeeeeezt kanske kasnkeeeeeeefjnsdkjvmcs HEeHEH!

fett taggad cheey btw, en av världens tröttaste b-rudar (jag) som går upp ca 08.25 när ja ska gå halv gick upp 07.15 för å kolla på FUCKING JULKALENDERN!! haha klart som fan man ska kolla på den.. eller? så de ska jag göra till en vana nu fram till jul haha! å imorgon så ska ja käka frulle på cafe me virre tha maan å snefyllecarro också.. ska gå hemmifrån 8ttttthaaaa men ja börjar 11 ^^ nä men vadå ja har ett liv har ja hört?

nä nu blire duschen!!

btw e musiken som spelar mest just nu blood bank och mikrofonkåt me september, den e fan asparty (A) å petter e ju då inge snygg heller (A) haha

adios hombreee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0