quéééé paasa?

sitter inne i hildas rum med henne och rickard.. dom pluggar å ja baaah chillar :P

ja har kommit på att eftersom allt jag vill typ göra å jobba med när jag är äldre kommer jag "förlora på". så för att kunna jobba me sånt å kunna resa hit å dit för å jobba å så så måste ja ju FÖRST ha pengar typ.. så då kom ja på att ja kan skriva en bok, en fet jävla storsäljare som förmodligen typ mänskligt beteende eller liknande eftersom de e typ sånt som jag vill jobba med :D låter inte de som en bra idé? fast först ska ja läsa massa psykologi, å filosofi, å mänskliga relationer å massa sånna kurser å så ska ja bli typ professor förstå också :) japp de ska ja!!

men först ska jag gå ut gymnasiet haha :P därför borde ja kanske plugga nu :P

påminner er att gå in å kika på nya bloggen å säga vad ni tycker om den?  http://www.nattstad.se/moa.li

hasta luego!!

Kommentarer
Postat av: kissie

låt mig vara med i din bok spyi

2010-12-10 @ 08:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0