raport!!

känns som om jag har extremt lite koll på va som händer runt om i världen just nu, dom ända nyheterna ja ser e på spanska så de e inte så mkt som går in.. så ja sitter just nu å kollar på raport på svt play jag tror jag ska börja göra de oftare faktiskt, de e kul å kunna massa småsaker :P annars idag har jag kollat lite julklappar å sen har jag och grim kollat på "the blind side" den filmen va bra måste ja säga :) enkel, man behövde inte tänka så mkt å de va lagom för jag va så trött..

min hals gör ondare idag igen.. hoppas de e bättre imorgon..  jag har läst carros indien blogg också och jag tycker det är sååå intressant.. hon verkar ha de så bra!! här e den om ni vill läsa : http://mypunjabilife.blogg.se/ :)

nu ska jag kolla vidare :)

tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0