seg i huvet!

just nu är jag väldigt trött om jag ska vara ärllig.. jag gick inte å la mig inatt för när jag hade pluggat klart så va klockan så mkt, å då tänkte jag med min logik att om ja går å lägger mig nu så kommer ja vara så trött när jag vaknar att ja inte kommer orka gå upp.. så ja stannade uppe istället..

när klockan var 6 så kollade ja på julkalendern å klockan 7 var det luciatåg på svtplay.. jag fick faktiskt en sån där mysig julkännska då för det blåste jätte mycket ute och det var fortfarande mörkt :) sen va de bara att ge sig av till skolan där småbarnen hade luciatåg för oss, så söta :) tog några bilder men ja hittar inte sladden nu.. å så fick vi lussebullar också :)

dock fick ja aldrig göra redovisningen ja va vaken hela natten för dom som åker hem innan måndag nästa vecka prioriterades.. men men så kan de va, ja klagar inte.. efter kolan så satt jag kvar en stund å pluggade. när jag kom hem va klockan halv 6 å jag bestämde med marisa att följa med henne å kolla julklappar en liiiiten sväng. fem i sex somnade jag och hel så kommer hon in å säger at vi ska åka.. så en trött tjej sätter på sig skorna och går ut till bilen.. när vi åkt en bil så frågar hon ja vill köra!!!!!! Å DE VA VÄL KLART SOM FAN JA VILLE :D hon sa att nu när pablo inte såg så va de okej :P körde dock bara en liten bit men ändå, bättre än inget..

köpte ett nytt paraply å lite paketrosetter till julklapparna å nu har ja ätit middag precis, korv med bröd stod på menyn idag men de gick ner ^^ nu e de dax för lite svenska läsning för att sen ÄÄNTLIGEN få lägga huvudet på kudden och sova :)

god natt allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 02:15:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0