45 dagar!

de e helt sjukt hur fort de har gått.. om 45 dagar åker jag hem till sverige! asså fatta :O DET ÄR JULAFTON OM 46 DAGAR! inte konstigt att folk klagar på att de e kallt i sverige :O har inte insett att de e så kort tid kvar.. ja vet inte vad jag ska önska mig haha, pengar antar jag men de känns som om ja borde önska mig något mer nödvändigt.. typ skedar? stekpanna? haha va vet jag.. ännu svårare å veta va ja ska köpa till alla andra :P så om ni känner er värda en present så kan ni ju skriva va ni önskar er :D

får hoppas ja spenderar mitt jullov på ett bra sätt innan ja drar tillbaka ett halvår till.. :)

ja har kommit på varför jag funderar på att gå kvar ett år eller typ nånannanstans, de e nog för att jag tycker att de går mycket lättare allting när jag tar hand om mig själv å måste ta ansvar själv.. så även om ja kanske vill gå sista året i sverige så skulle de va mycke lättare å najsare å bo själv.. visst många snackar om att dom vill "flytta hemmifrån" å skit men ja menar att ja tar mer ansvar om jag ges mer ansvar så därför känner jag att de skulle kännas bra.. men va får man tillbaka... "aa för deee har du ju råd me?" hehe tack :)))) näe men ja fattar men de kommer ju kosta å va här me? eller?  äh nu svamlar jag..

Kommentarer
Postat av: los pacos bruden

jag önskar mig ett värmeelement

2010-11-09 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0