bronkit!!

jahapp, nu har jag lyft mitt feta arsle ur sängen å tagit mig till doktorn.. slutade med att hon skrev ut 3 olika resept.. (Y) bra där moa-li.. jag har enligt henne bronkit, som e "en inflamation långt ner i luftrören so gör all stora mängder slem bildas" - Wikipedia. Visst lät de fräsht :S nu ska jag iaf ta en brustablett en gång om dagen å en flytande vätska 3 gånger om dagen och om fem dar ska vi se om de blivit bättre ännars måste ja hämta ut nån annan sak, som jag förstod de (bör påpekas att de va på spanska) så va de typ nån inhalator typ.. ofta är bronkit kopplat till rökning tydligen men där är jag oskyldig.. de e förmodligen för att luften här är mycket fuktigare här i spanien.. hoppas på att de går över nu :)

igår vaxade jag förövrigt mina ben, så just nu tar jag alla chanser jag kan att ta på dom xD haha nej men galet lena e dom iaf :)

ikväll så ska jag iväg å äta tapas för nu ska nästa josefine åka hem till sverige :( tråkigt.. men mys å äta tapas iaf :)

/moa-li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0