Dagendagen

nu ska jag gå till skolan å ha sammhällsprov! SKÖN-T! å sen ska ja ha historia å engelska, sen ska jag hämta ut min cykel om den är klar och sen beroende på hur mycket klockan är så ska jag kanske hem, men jag ska vara tillbaka i skolan klockan halv 5-5 för vi ska ha tacokväll (:D) å jag ska hjälpa till å fixa inför den.. sen, när vi ätit klart så ska jag till miramar och kolla på HARRY POTTER :D ja tror att den kommer bli awesome faktiskt :D i övrigt i helgen så ska jag bara ta de lugnt.. skum chey va? haha nej men jag orkar inget annat å sen kanske jag får mer plugg gjort då också.. näe nu ska jag springa till skolan :)


puss å kram skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0