ett godnatt inlägg!

ligger i sängen å lyssnar på musik.. just nu är de petter, lite chill sådär! har pluggat lite spanska glosor, typ de ända som känns motiverat att plugga.. men de e nått iaf :J

ja pratade med mamma förut å pratade om resor å jul å så, kom in på vad jag önskar mig, å så kom jag nu å tänka på att jag faktiskt kan önska mig dreads i julklapp.. vill ju hade men mitt hår e fortfarande lite för kort men om ja önskar mig de i julklapp e de kanske lite mer värt.. VAD TYCKER NI? DREADS? JAAA? eller? :P jag kommer nog oavsett göra de nångång i framtiden hursomhelst liksom :p å de e ju billigare här nere också :)

mmmmm njuter av musiken ^^  hmhmhm... "det är så logiskt, alla fattar utom du, du har inte en aning, inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu."

haha jag råkade nyss smälla upp ett paraply på läppen så de börja blöda å blev fläskläpp! klantigt!!

förut idag när jag kom in från att gått en sväng så frågade marisa om jag kunde gå med pablo till chinaaffären som ligger ganska nära här.. men ändå en så bass bit bort att han inte fick gå själv.. så då gick jag och pablo dit å tittade lite å han köpte en typ leksam som alla spanska barn håller p med just nu, de e som en droppformad sak som man lindar ett snöre runt och sen drar i så den flyger iväg å snurrar på marken.. åå ja glömmer alltid bort vad de heter -.-  jag köpte ett paraply ^^
de va kul att gå dit, vi hoppsade å skrattade, och så försökte jag lära honom att vissla haha..

nä nu måste jag sova..

hasta mañana guapos!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SJÄLVKLART! Dum fråga :D Dreads is the shit <3

2010-11-24 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0