fuck biluthyrare!

igår gjorde jag verkligen iiiingenting annat än att ligga i sägen å plugga.. eller jo jag sa detta på spanska till min värdmamma

"nästa helg tänkte jag och några kompisar åka till tarifa och surfa. men vi behöver en bil och på alla biluthyrningar måste man vara 21, vet du någon annan stans som det går å få tag på en bil?"

å de gjorde hon minsann, hon hade en kompis vars pappa hade en och hon skulle prata med sin kompis idag.

imorse hade jag ont i huvudet igen å inte hade ja kunnat sova mycket heller så jag gick inte till skolan. Marisa kom in å sa att hon hade pratat med sin kompis och att de gick aldeles utmärkt att hyra en bil så vi skulle åka dit senare på kvällen å fixa de.

klockan 4 så åkte jag, hilda, marisa, patricia, å farmorn till barnens skola för att sy tomteluvor till pablitos klass.. de va några andra mammor där men vi gjorde bara iordning några stycken resten tog farmor hem å skulle göra klart själva..

sen åkte vi hem å lämnade patricia å lite så sen körde marisa ner oss till carro å hämtade en av hennes största väskor å körde upp den till hennes bror så hon slapp gå med den i regnet sen släppte hon av oss hos carro igen å vi va där å städade hela kvällen, nu e de bara vardagsrummet kvar som behöver fixas innan hon flyttar ut imorgon, å de ska jag gå å hjälpa till med imorgon efter skolan :)

nu e de sovdax så jag kommer upp imorgon :) hoppas på att de inte regnar, fast om det gär de så ska jag ta på mig mina superheta gula gummistövlar :D hehe


bilden är tagen på tåget påväg hem från peace & love 09 men så ser dom iaf ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0