har aldrig sett blötare tjejer..

å ja har sett många blöta tjejer!!!

igår mådde ja inte så bra när jag vaknade så jag gick inte till skolan.. men sen vart de bättre så då åkte jag och carrrrrrrrooo till miramar å shoppa lite necisario cosas, skjorta, ring, jacka å strumpor :) muy bonita! sen så va vi i skolan på kvällen å julpynta å baka pepparkakor, lussebullar å kola typ.. aaas gott å feta julkänslan :D så då ville vi äta julmat så vi sprang till svenska affären å köpte köttbullar, mannagryn å glögg, mycket till julmat va? haha sen köpte vi potatis också.. de va aaas värt, å vi orkade inte duka så vi åt potasis från en skål å köttbullar från en annan å så hade vi ett smörpaket å doppa potatisen i xD sen gjorde vi mannagrynsgröten i en stor skål också som alla fick äta ur :P

för övrigt så CHILLA VI GAALET  den kvällen å de va trevlans, för de regna satan ute..

å inte slutade de idag heller, vi vaknade å städade å åt mer gröt :D sen gick vi i ösregnet å hälsa på nicole som jobba i godis affären å sen till viktor å planerade surftripen :D

när vi sen skulle hem till mig skulle v förbi henne först å hämta saker å då hade de hunnit bli översvälmning vå vi vadade i vatten hem, men när vi kom hem så hade hilda å maria bakat en hel plåt med kladdkaka :DDD muums!! :)

nu sitter jag, amelia, maria, carro å hilda i mitt rum å myser å pratar å så kommer kanske viktor å lucas.. fullt hus :D

nä nu ska jag vara social :D

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0