mysiiit

sitter å funderar på livet.. eller?


har iaf min nya pyamas på mig å ska dricka lite te med honung, plugga å chilla galet.. (har satt tejp på mina föredetta piercingar också för att inte få så jättemycke ärr i solen..) jag bytte lite plats på dagarna så idag blir de en torsdag för mig eftersom gårdagen vart lite fredag! å så ladda lite för att åka till de mytomspunna puerto banou imorgon, ellens sista helg en funkan!

den här dagen har gillats skarpt.. låg på stranden lagom länge med chips, honungsrostade jordnötter, å vindruvor och självklart två heta toples b-rudar.. de va nästan vindstilla idag å solen värmde bara sådär mysigt mycket å som sagt så låg vi där lagom länge så de inte hann bli kallt..

asså mmmmmmmm säger ja bara på den här dagen..

näe nu ska ja mysa lite till med mitt te å plugg, tänka lite på hur (va som sas) jag spenderade mina 4 euro med telefonsamtal till sverige inatt :))

puss å knull hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0