packat å klart!

nu har jag packat.... å vart ska lilla (eller?) jag ta vägen då? jo men ja ska till madrid imorgon :D woohoo, aawesome!! dock ska jag gå hemmifrån klockan kvart över sju för å hinna till våran buss men de e ändå awesome.. å de e awesome FAST bussen kommer ta 8 timmar.. de e bara allmänt awesome å ja e astaggad kände ja precis.. innan de va ja å åt pankisar (A) mums.. men de va ju för att ellen åker på lördag :( bajs ellen.. men vi ses i jul :DDD 

nu ligger jag i sängen å har just tagit min kvälls medicin å borstat tänderna, ligger å tänker på va jag kan ha glömt å va ja har med mig i onödan, förmodligen alldeles för mkt.. men men de gör inget, sålänge ja orkar bära de :) å ja e ju bara borta tills på söndag så ja kan klara mig utan vissa saken också :) japp söndag va de, så det är mycket möhligt att detta blir mitt sista inlägg tills dess att jag är hemma igen :)

och som vanligt så va de nått jag hade tänkt att skriva men så kom nått ivägen å så glömde jag de :P kanske va de att jag har nu töjning? hm.. aa kanske de.. de e iaf en vanlig metall 12 mm tunnel, pritty nice faktiskt :)

näe sov så gott nu å ha de bäst tills vi hörs :)

-LOVE!

Kommentarer
Postat av: b

snygg tjej, ska vi pussas?

2010-11-12 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0