pigg?

PIGG CHEEEY ?? jahapp.. för er då som tycker att ändast tjurar har septum så har jag just tagit ut den igen..

ja glömde osm vanligt bort att man ska sköta piercingen också inte bara ta den å så e de bra sen.. å ja kännde att jag inte orkade de just nu..

har jätte mycket att göra och känner mig sjuk fortfarande.. så den fick en kort vistelse.. för den här gången iaf!
huvudsaken till att ja gjorde de va ju ifs att ja ville känna hur de känndes så de gör inte så mkt att den åkte ut två dagar senare.. så nu sitter ja här med en svullen å öm näsa och väntar på att siestan ska ta slut så jag kan lämna in cykeln som jag också har råkat ha sönder.... å så måste ja till doktorn igen också..


Jag är iaf as stressad å vet inte var jag ska börja!! då vet ni!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0