samlar kraft eller bara skjuter upp de?

jag sitter i sängen å "väntar på att ja ska börja plugga". hm, de lät smart va? eller? men de e typ så, jag verkar tro att motivationen ska komma av sig själv. ja har laddat upp med chips, choklad och en konstig men asgod dricka TROTS att jag har börjat försöka vara nyttig.. men jag kände faktiskt att jag ville ha de idag för jag har varit på dåligt humör hela dan å tänkte att de skulle bli iaf liite enklare att ta sig igenom allt bajsplugg (!!!)

försöker tänka att det är jullov om 35 dagar och att om jag bara gör dehär så de e klart så slipper ja tänka på de sen, men de funkar ju sådär skulle jag vilja säga.. å egentligen så e de inte datorn som stör, stänger ja av den å sätter mig med plugget så sitter ja å bara stirrar på de iaf så då kan ja ju lika gärna sitta här å nörda tänker jag!

nä nu e de dax för ett försök till!
¡hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0