suck..

ja, för att på enklast möjliga sätt komplettera att ja inte skrivit på länge få de bli bilddagbok typ.

so here we go! :

Jahapp Ronda pratade jag om sist.. här är det iaf.. lite små å tråkiga bilder men de kommer kanske upp nångång, de vet man inte.. första bilden är från tjurfäktningsarenan som finns där. andra bilden är tagen från "bron" ja det är en meega hög, ashäftig bro som finns där, världsafin utsikt å galet mysig stad!!
när bussen anlände till skolan så väntade de två små söta barnflickorna på oss alla (ellen å josse) som blev anställda av skolan för att hitta på saker för oss gäststudenter att göra, de bjöds på fika så vi satt där en stund innan vi några stycken begav oss mot Miramar på svenskdagen som var där, lite flicks va utklädda till pippi långstrump för varsin biobiljett ^^ de såldes bullar å svenskt godis å grejer :P  här har vi maria! carro å emelie sprang nog vid detta tillfälle runt å skrämde barn antar jag.

här är lite fynd jag NÄSTAN gjorde.. den första e en TAAAAAAAAAAL hoddie för typ mobiler som ja fattade de som å den andra e an asatuff mössa som ja ville ha mega mycke men sen va den slut ::(

Denna bild är tagen ca en vecka senare.. tidigt under den sen väldigt oförglömmliga kväll!!!!! det ligger både skratt å tårar bakom minnena (om de finns nåra) från denna kväll.. kiss i buss, lyx, champagne, spott, ambulanser, sprutor i rumpor och aggrivisitet! näe de e nog bara skratt som kommer upp när jag tänker tillbaka på denna kväll faktiskt trots att jag fick säga emot min fobi och vara hjälte! puerto banou var det iaf å här har vi just sprungit till bussen å ska nu sätta på oss partyskorna ^^

de gick nåra dagar å pankaks buffe hanns med men sedan åkte lilla kissjosse (:'D) hem med sig hem fick hon ett urtjusigt kort på en hel body, bodyn satt dock på henne och den synter trots att hon hade kjol över.. hm.. ja ni kan ju fundera på hur de såg ut.. de här fick jag iaf tillbaka, ja hoppas att de e kul å läsa trotts att skämten innehåller jävligt mycket internt ^^ bilden fick bli lite större så man skulle kunna se vad de står... lägg märke till den spyende pumpan!

då va vi framme vid halloweenhelgen då..
Mamma, Lukas å Sofia (lukas flicka) var här på besök torsdag till tisdag, det uppskattades mycket å ja bodde på hotellet med dom. de hade med sig massa godis till mig! C: 8 rullar center, 3 st 200 g marabou, ett typ bigpack med ahlgrens salta bilar å så lite lösgodis, yummie :D har dock inga bilder på dom eller oss för de va inte min kamera som användes så de fick bli en bild på lite saker efter vårat första besök i Mira mar (heheh, utnyttjareeeee, nej då :) ) då vart de två par skor å ringen som ska föreställa en döskalle. första paret är ett par träningsskor, de e dom där reebook skorna som dom gör reklam för å säger att man ska få snyggare rumpaaaaah! tänkte att de kunde va värt ett försök, sen de andra paret är ett par pritty awesome par ballerinaskor (japp ni hörde rätt!!) ja tänkte att eftersom jag i princip bara äger sneekers å liknande måste ja ju börja nånstans hehe..
andra dagen vart de en pyamas som ja ska strosa runt i när de blir kallt nu i vinter å sen en aawesome element hoddie som e lila, fast om man vänder på den utåin så e den rutig, i lila, grön, blå, vit tyeep!

ja halloween sa ja! här är från i söndags då vi först va hos jokkmokk, frida å jossan sen hos rickard å sen i stan för att sen landa hos caroline.. ni fpr bara en bild flr de e tänkt att resten ska upp på fejjan så småningom.. även denna kväll bjöd på lite aggrisivitet men de e bara kul :D denna kväll kan jag också bara skratta å le åt när ja tänker tillbaka!
carro som poison ivy å jag som hängd!!

Det va bra jobbat av mig tycker jag, fick med de mesta men glömde endel å uteslöt vissa delar men i stort sett va de allt! ja förutom då att jag tagit ut mina älsklingar i mina kinder (saknar dom redan). impulsiv som jag är så bestämde jag mig för det, ångrar de inte men ja kommer alltid sakna dom :') haha funderar på att kompensera de lite (A) heheh tatto imorgon?

VILL VILL VILL!!

äh vi får se hur de blir med den saken..

 

nu ska ja plugga lite spanska å sova lite granna! vi får hoppas att de inte lika länge den här gången hihi!

PEACE OUT!
/moa-li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0