tjena mittbena



ja som tänkte bli värsta aktiv å skriva fett mycke ju.. men nej, kom just hem från ett internetlöst dygn. jag tänkte att eftersom jag kände mig för sjuk för att åka med till puerto igår å de e jag som e moa-li med kollen så tänkte ja att ja kunde vara snäll å ta hand om carro å ellens lägenhet så dom slapp ta med sig nycklar att tappa bort (å sen har jag absolut inget emot att bo själv (A) hihi). sen vart jag (fråga mig inte hur) sminkös också.. haha. de började med att carro ville ha samma sminkning som sist tror jag för ja låna ut en ögonskugga till henne å sen vart de bara så att ja fick måla å sen när de va klart kom ellen å ville också ha ^^ äh de va kul iaf :)  som jag sa så behövde dom inte ha några nycklar med sig att tappa bort, å dom lämnade även mobilerna å taxipengar hemma så dom inte skulle kunna ta taxi hem å "slösa bort dom". alltså var dom tvugna att ta första bussen hem, eller lifta dåra, vilket dom gjorde skulle man kunna säga.. DOCK hade dom kommit hem tidigare om dom tagit bussen -.- haha men dom gjorde ias bara av med 20 cent på heeela kvällen, inklusive bussresan dit.. så dom gick plus skulle man ju kunna säga xD askul :D stolt över mina flickor ^^ de finns mycket mer å berätta men de e nog inge kul för er å läsa :p

idag har vi varit uppe hos ellens gamla värdfamilj å ätit middag, vi vart sammanlagt typ 16 pers med dom som bor där nu å kompisar hit å dit :)

just nu sitter jag iaf å äter upp min sista rulle center å lyssnar på christian walz, chillar galet å skypear me folk.. ska väl orka duscha innan ja somnar å kanske orka plugga lite spanska :)

nos vemos chicos y chicas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0