tröttmössa!

halloo där! qué pasa?
Det vart harry potter i fredags iaf å den va verkligen bra :D fattar dock inte hur dom kan klippa filmen mitt i tu :O nu ska man vänta ett halvår tills man får se nästa.. jobbigt!! men kul att typ hela svenska skolan va där och kollade ^^
påvägen hem så gick vi förbi "jungelbaren" för å hälsa på dom som satt där men de vart en välfigt kort vistelse innan jag emelie å edvin tog en taxi hem..

jag vaknade inte förens kvart i två igår, vart jätte chockad när jag vaknade å tittade på klockan, en liten stund senare kom marisa in å sa att de va lunch! haha sen vart de att gå iväg å fika med maria å amelia :)) varsin te vart de å vi satt där i timmar å prata om typ allt..
y despues gick ja hem å åt middag å sen ägnade jag resten av kvällen till att kolla på "livet enligt rosa"  så nu har ja sett lla avsnitt OCH filmen ^^haha värt!

idag blir det att först gå upp å äta frukost för att sen bege mig till samma café som vi satt på igår för att plugga.. har planerat att få jätte mkt gjort :D

nämen vi hörs väl sen :) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0