tudilidudelidduuu

sitter i skolan med eeeeeeeeeellen THA MAAN! orkar inte ta mig hem för ska ändå vara här vid halv 8 å äta tapas me skolan å typ värdföräldrar å skit.. så nu facebookar ja mig å ellen läser en bok.. stämmningsmusiken är beatles..

jag vill ha massa money nuuuuu inte för att ja ska lyxa till mitt liv med saker utan för att jag vill kunna ha råd att åka dit ja känner för för att uppleva saker å typ få MAAASSA erfarenheter.. å sen typ kunna åka till fattiga ställen å kunna bidra med nått..


jag ska ha som mål för mig själv att se alla världens platser, de vore ganska coolt måste ja säga.. jag vill inte vara nöjd med sverige om ja inte har varit å kollat om nått annat varit bättre..

men faan.. pengar!! spaaara måste jag göra..  kanske kan sälja mina fina små armband? ^^


hasta luego!! :)

Kommentarer
Postat av: fille

jag vill inte heller vara nöjd med sverige

2010-11-04 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0