wiiiiii!

idag var jag och fixade penicelin... så nu ska jag bli frisk :) sen så hade vi idrottsdag med skolan så jag satt nåra tillar på en läktare och tog lite kort i princip :P

sen har jag bara åkt hem.. jätte händelsefattig dag men de e skönt å ta de lugnt.. har kollat på "in to de blue" nyss ifs!

jag och viktor har tidigare pratat om att åka å surfa å idag bestämmde vi oss :D:D:D wohoo! vi har ett litet minilov i början av december å då ska vi åka till tariffa å surfa massaaaaa :D happy!! kallt men de skiter vi i :P boka imorgon :)))) för  att tagga lite så kanske vi drar till carro å kollar på "surfer dude" sen om jag orkar ^^


de va väl bara de antar jag :P

ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0