DE NI!

ja nu undrar kanske vad jag menade med mitt sista fina lilla inlägg.. men de kan ni få fundera på för mer än så får ni inte veta :D mihi

igår va vi hos ickipick (rickard) å hade det hilmans trevligt :) allt skönt folk som är här!! me gusta! dock har jag vääärsta ångesten idag :( inte för att jag är bakis, nej nej.. utan jag råkade låsa fast rickards moped så den inte går å få upp :( så den står där den står å inte får vi upp låsfan så vi ska typ ringa nån låssak som får komma å såga upp de typ. de va ett sånt där skivlås för dom som vet vad det är.. känner mig verkligen sååååååååååå korkad och på en skala 1 till 10 på dåligt samvete så är de fan 320! ILLA MOA-LI, ILLA!

men men.. försöker att inte tänka allt för mkt på de.. imorgon e de skolan igen och jag borde kanske pluggat lite idag men vi har chillat galet vid rickards pool hela dagen istället :) sen så har vi bakat äppelpaj som vart så mega god asså den å te vart de å de va jätte mysigt verkligen :) de ska jag göra fler gånger kan jag säga.. vi gjorde en smuldegspaj bara å de e så superenkelt!

125 g smör
3 dl mjöl
1 dl socker

gegga gegga å cutta lite äpplen. lägga dom i en form med lite smör, kanel å vaniljsocker å sen lägga på smulet sen in i en 200-225 grader varm ugn i 20 min så har man kirrat biffen ;D

dock gjorde vi liiite mer än så (A) hihi

nu ska jag snart sova tänkte ja :)

hasta mañana chicos y chicas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0