glad överraskning!!!

kom precis hem och tror ni inte att marisa har åkt typ land å rike för att få låna en klänning till mig med :O lila med orangea stora prickar på ^^ den va faktiskt ganska cool men när hon fått mig att testa den visar de sig att jag har för stor bak HAHAHA! vi försökte på alla sätt få på den men de spelade ingen roll hur mycket vi slet i den, den satt fast! å ja veeet att om ja hade testaten de första ja gjort när jag kom ner hit så hade jag fått på mig den å de sög ju ..... men ja ska ju börja träna på nått sätt så de inte fortsätter på de viiiiiset! de hela va iaf rätt komiskt även om ja tyckte lite synd om marisa som så gärna ville att vi skulle ha varsin.. jaja

PEACE AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0