jag kan allt!

heeeeihopp!

jag sitter här och är ganska lycklig, å mår allmänt bra :) rickard och hans pappa har varit å fixat upp moppelåset utan att behöva ha sönder de så det var ju aslyckat måste ja säga :D igår va de ju som sagt skola å de va skönt tänkte ja säga men ja menade egentligen att de va skönt med bara en dag skola och sen ledighet idag igen.. imorgon e de ju då redan onsdag å då e de snart helg å ledighet igen :) efter skolan igår så gick jag först å fikade med föölk, satt å pluggade lite en stund å sen gick jag för å försöka med mopeden, men misslyckades ju! sen kolla ja runt lite lite i stan en stund innan jag kom på att jag hade skitbråttom hem.. hann hem, stressa på mig andra kläder och ta cykeln i högsta hugg för att bege mig mot "hästrondellen" där jag skulle möta lite flicks.. anledningen till att ja hade så bråttom va att jag skulle iväg å dansa (FATTA AWESOME :D) vi testade orgentalisk dans xD pritty funny ^^ vet inte riiiiiiktigt om de passa oss :P

imorgon kväll ska vi testa yoga, på fredag capoeira (?) en brasiliansk typ kampsportsdans om ja fattat rätt.. anledningen till att vi "testar" är för att de får man göra gratis å lite träning e ju bara bra.. allt e dyrt å om man testar allt så får man ju träningen gratis tills vi bestämt nått :D hihi gu så busittt' kaaanske tänker ut å springa lite sen me, beror på om mitt knä slutar värka för de har de fått för siig att de vill göra idag -.-

igår kväll vare sista kvällen på ferian så dit gick vi, jag hilda å manú men dom va opepp å drog så jag letade upp a gang of b-rudar som vi ändå skulle träffat där å va med dom.. de va askul.. dansade med en utvecklingsstörd gubbe som va asskön :D å massa annat feria folk.. vid halv 5 blev vi uttråkade och gick hem, köpte buñuelos (typ små munkar) med smält vitchoklad på, typ sås! eller juste vi blandade både vit å vanlig choklad. å snåla som vi är så ville vi inte belata 2 euro för de utan vi fick de för 1,50 å en femma xD haha samma sak egentligen men de va kul ^^sen försökte vi pruta ner en sån där stor godisrem från 2 till 1 men näe de gick dom minsann inte med på ^^

hilda hade mina nycklar å jag fick inte tag på henne så jag sov hos carrosarna, ellen å josefine! vaknade vit typ ett å gick hem.. åt lunch å sitter nu här å ska kolla på breaking bad en serie som jag fått för mig att börja kolla på!

nu vart de alldeles för långt men de skiter ja i! här är lite bilder allt från i onsdags till igår, har inte tagit så många så därför fick de bli lite blandat!

äälskar bilden! haha caroline å cherine

josefine, caroline åker läskig sak!

så jääääääävla vidrigt!!!!!!!! sen hade dom kött bingo också, glömde säga de! fy!!!

ett av alla stånd å sååååå

nos vemos amigas y amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0