nu vart de jobbigt

huvudvärk, trött, fattig..... haha

kan ju ta å börja med å säga att jag inte är på mitt bästa humör om man säger så..

för de första är jag jävligt irriterad på csn som fuckar.. har inte fått nått studiebridrag ännu på hela året så jag har inga pengar att köpa en tandborste för ens just nu.. mamma har knappt nått internet så hon kan inte hjälpa mig med de heller.. jag sov mer inatt än vad jag brukar, ändå är jag tröttare än igår.. mitt huvud spränger.. vill verkligen inte bli sjuk nu igen, min hosta har ju precis börjat avta å jag har börjat träna å shit..

så har legat här i sängen sen jag kom hem, sovit lite å legat å vart allmänt grinig. sen vart de inte bättre av att vi får paella till middag.... gult ris med snäckor, bläckfisk å räkor ihopgeggat..... mmmm jag som älskar sånt verkligen. vill helst spy just nu men de hatar jag ju ännu mer så jag skiter i det.. kollar på bröderna lejonhjärta istället, tar en huvudvärkstablett och ska väl försöka sova å bli bättre tills imorgon.. för imorgon e de nya tag som gäller capoeira efter skolan, typ bara en lektion också så de e najs..

Sen på lördag ska vi med skolan till en bergsby som heter Ronda, tydligen en medeltids by som ska va ashäftigt bygd å så.. så dit åker kameran med :)

be happy!
/moa-li

Kommentarer
Postat av: ann görling

vad har du för kontonr?<3

2010-10-14 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0