SVERIGE!!

hemligheten va att jag tog mig en liten tripp till sverige på 3 nätter och de konstiga stället att sova på va en flygplats..  :) mycket uppskattad helg måste jag säga!!! :)
Just nu sitter ja i ett kaosigt men mysigt nytt hus, borde gå å lägga mig men de orkar ja inte.. ska åka till skavsta flygplats imorgon klockan 8a, åka tillbaka till värmen som solen fixar ^^ har köpt asa mycke svenskt godis..... kom dock på när ag stod där å plocka på mig att ja inte borde äta de men TOOO LATE moahaha.. sen har jag med mig peach/mango te också :) mys mys :) har hunnit med å träffa en del av er här hemma iaf antingen har ni bara haft tur eller så tycker ja faktiskt om er :') mihihih å er ja inte hunnit med, er hatar jag... eller? haha nej de gör jag verkligen inte.. förväntar mig att ni ska komma ner till mig kanske!!!! eller nä, men ändå, de va inte meningen iaf, får bli nästa gång :)
Från värme till värme, spanien.. guess who´s back, back again!! eller a imorgon men iaf :)
pussar er :)
gud vilket inlägg :S haha men men, lite smör får man va ibland :D
hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Emma

FETTDh snygg header dude. hoppas du har det bra, på teg är det kallt och fryser. hehe. visste inte att du varit här! hehe! hej då från äckligt tangentbord på teg /Emma.

2010-10-05 @ 09:15:44
Postat av: moa-li

tack emma dock e den inte klar för ja vet inte hur ja vill ha den :p fick lite flashback av dom extremt vidriga tangentborden nu :') haha hälsa alla å frys lite åt mig :)

2010-10-05 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0