ännu en till dag i mitt oerhört intressanta liv!!

hur ska ja börja detta inlägg då?  eller så skiter ja i å börja.. kan ju säga att mina ben, eller vader å smalben e typ helt blåa, min cykel tar livet av dom ^^ cykeln fick dock vila idag, har typ pyspunka på framhjulet.. haha försök föreställa er hur jag på min brillianta spanska förklarade de för min värdmamma igår.. FYFAAN va vi garva asså!! ja sa typ först att de inte fanns luft bara å då fråga hon ja fått punka typ genom att demonstrera ett punka ljud typ, aa men ni fattar nog ^^ å mig svar va : no, more like; pffffffssssssssssss!! då hon typ ropa på sin man å så skratta alla åt mig.. ganska kul!! men de va inte bara mig dom skratta åt, hilda skulle förklara att hon ska dyka i helgen, hon höll för näsa å mun å så körde hon typ en sånn där gammal dans typ, de va nästan roligare haha.

men iaf! jag hade bara engelska å svenska idag så jag slutade redan vid 12.10 då gick jag å växlade in mina svenska pengar för att få de gjort, tänkte att jag skulle gå tillbaka till skolan å plugga svenska efter det men när jag kom tillbaka dit så va jag så trött att jag bara satt å typ stirra ut i luften, fick inte ett skit gjort.. ja satt å prata med lite folk å så med och linda lekte påskkärring/nunna/smurf/ jag vet inte!! (bild) ja satt där till typ tjogo över tre (och han trycka i mig nästan ett helt kakpaket.. skam!!) då vi gick några stycken å skulle fika på ett skandinaviskt café som typ inte hade nått speciellt svenskt förutom menyn och att priserna va högre.. men men.. mysigt iaf, satt där till typ fem, sen gick vi lite längs stranden bara.. jag orkade inte gå hem typ men sen gjorde jag sällskap hem med en tjej som bor nära mig.

ja å nu sitter jag här, IGEN! å berättar massa meningslösa saker om min dag, men det verkar ju som att de går hem iaf eftersom de e en hel del som läser såfort jag lägger upp nått å de e ju alltid trevligt :OOOOO haha. ska försöka slå migsjälv lite så ja orkar plugga innan maten för sen e man ju helt körd typ.. önska mig lycka till :)

ja, här har vi då linda aka nunna...

de va iaf gott med muffins!

dagsåsäga heeeeeeeeeeeeidåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0