dags å gå upp!

jag ställde klockan på typ halv 10 men ja har inte kommit upp ännu, borde gå upp förjag har verkligen heldag idag :P ja ska hinna med att rösta eftersom ha inte kan göra de sen, å så ska jag hämta ut körkortet som har legat å väntat på mig jättelänge sen så ska jag till ksolan en stund för att typ söga hejdå till lite folk.. MAX säger ja bara, de har öppnat i arninge idag så dit ska ja hinna åka en sväng också haha sen så ska ja hem å hinna packa å göra mig iordning.. klockan 6 blir de fika hon min pappa för mina syrstar med medra ville hinna säga hejdå.. och sen efter de så ska jag ta mig till tegel eftersom det är i princip sista kvällen hemma och där kommer de va många ja känner så då kan ja passa på å säga heiiiidååå :) sen åker ja väl hem till jesper å sover i guess :) lättare att ta sig dit.

å så har jag ont i armen också.... jag tog ut min p-stav igår, för den va lite dum.. att ta ut den kändes knappt men de blödde en hel del och nu e den lite öm.. men sånt e livet ^^

nä nu ska jag nog ta å gå upp så ja hinner med allt :) PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0