framme :)

jahapp, nu är jag hos min nya familj då.. huset är jätte gulligt och jag har en egen dörr in direkt till mig, gaanska sweet :) jag förstår nästan ingenting av vad dom säger men mamman kan lite engelska så vi stakar oss fram :) ikväll kommer hilda också å de kommer bli bra :) och jag har världens sötaste värdlillasyster, min bror har jag inte träffat ännu för han va nånstans tror jag? haha men nu borde jag byta om för jag håller på att förgås av värmen, men vill ni prata eller så får ni lägga till mig på skype, de e bara "moa-li".. skriver kanske mer ikväll :)

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: ann görling

kram om dig lilla hjärtat <3<3<3

2010-09-03 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0