hejhejhallåå

god natt alla!! kom hem för ca halvtimme sen och nu ska jag sova så jag orkar gå till skolan imorgon! vi gick iaf till en pizzeria och åt lite granna sen gick vi bara runt i stan innan vi kom på att vi ville ha glass men de va lite försent så de får bli imorgon eller så :)

vi hade en skön pratstund under tiden vi gick hem jag hilda och johanna!  sånt kan man behöva.. ville inte riktigt sluta prata så vi stod utanför johannas hur en stund inna jag och hilda tog oss vidare hem, kändes som en to be continued på de, kanske fortsätter redan imorgon :)


skypeade med min vän caroline för några dar en å då skickade hon massa gamla bilder, bland annat denna! hade precis klippt av mig mitt långa hår här.. dagen innan julavslutningen i 8an alltså nästan fyra år sen.. sen att jag ser ful ut får man ju då stå ut med men ja tyckte att håret såg rätt bra ut måste ja säga!!

hasta mañana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0