ja tycker inte om att hitta på rubriker!

jahapp, idag va min första skoldag här i spanien! eller skoldag å skoldag info å så snarare, träffa klassen å dom andra i skolan typ.. bland annat alla söta småbarn haha.. för vi går ju alla från förskolan upp till gymnasiet i samma bygnad, de e ganska coolt ^^ ja fick mitt egna schema å så, kom på nu att ja kunde tagit kort på de så ni får se men ja kanske gör de imorgon :) men de verkar ändå fett slappt, börjar 9 varje dag utom torsdagar för då börjar jag 11 sen slutar jag 14:15, 12:10, 12:10/13:10 (vet ej än), 14:40 och 15:20... skönt eller vad? :D stranden säger ja bara!!!!! imorgon ska vi typ tävla nere på stranden å sen till idrottshallen å tävla lite där sen slutar vi och då ska jag hinna fixa telefon åt två amigos för att ja e den ända tvåan som e 18 typ. sen blir de väl stranden igen antar ja, "riktiga" skolan börjar i princip på måndag så de e galet bra!
Jahapp! idag förutom skolan så gick vi till stranden, jättemånga från skolan, låg där ett tag, badade å solade å så, sen gick nåra av oss och satte oss på en typ brittisk restaurang å chilla lite ( å nu får vi se vad marika tycker om detta...) tog en öl och gick sen ner å tog ett sista dopp innan vi gick hem å åt middag.. man blir verkligen trött av solen.. så de är när den går ner man orkar göra nått så nyss va jag, erica (från min klass) och johanna (paralell klass) och åt glass/drack milkshake på ett ställe som ligger jätte nära våra familjer.. typ där vi kommer hänga när vi inte orkar gå ner till stan eller stranden ^^för de e ju sååå långt haha.. de va där ja va igår kväll också, då va vi; jag, hilda, erica, johanna, en till johanna från skolan, och malin också skolan då såklart :)

Inte så bra bild men ja hade nästan inge batteri på kameran. det är iaf erica till vänster å johanna till högen :)

Nu e ja trött å ska sova! Henke är seg!!!!!!!! hoppas du ser de ^^ moahaha..

Dormir bien amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0