jaaaahapp!

idag började jag som sagt med idrott klockan 9.00 men de va inte allt för jobbigt.. de jobbiga va väl att cykla till skolan utan luft i däcket ^^ sen hade jag håltimme så jag passade på att läsa om england på medeltiden typ.. svenska läxa tills fredag iaf. seen va de lunch, ingen höjdare men de går att äta ändå tycker jag.. efter de så hade jag spanska, eeeeller? eller jo de hade jag, typ lätt eftersom jag går i en steg 1/2 grupp och jag redan TYP läst steg 1.. efter de så va de ind. val, retorik har jag. och för dom som inte vet vad det är så betyder de typ, vältalighet/talarkonst tyyyp!! så ja ska lära mig att få folk å lyssna på mig i princip, eller iaf hur man ska kunna förmedla budskap på bra sätt å så.. jag tycker iaf att den verkar kul :) efter det så stannade jag och nåra tjejer i min klass kvar för att göra klart ett arbete i samhällskunskapen å de fick vi gjort så då slapp man tänka på de me! sen tänkte ja växla lite svenska pengar jag hade med mig men allt hade siesta stängt så jag åkte hem.. aa å hemma då, jo jag pluggade lite till :D de vart att göra en retorik uppgift som e till nästa måndag men jag hade inget å göra så jag passade på, å så ströpluggade jag lite spanska också, eller typ lekte lite i ett program på datan men ändå!!

Ni som känner mig vet ju hur bra (!) jag är på att plugga i vanliga fall? elleeer? men de har faktiskt varit jättelätt att bara komma in i att göra de på en gång så man slipper de sen å de känns awesome måste jag säga, kanske kan få in alla uppgifter som ska in i år då kanske.. haha

jag har till och med hunnit sova en stund, ätit middag, skrattat åt mitt, hildas och marisas (värdmamma) kroppsspråk... de e extremt kul när vi försöker göra så vi förstår varandra! och så har ja gjort ett armband me å nu tänkte ja gå å göra mig iordning och läsa lite bok.. och intet att glömma har jag ju självklart suttit vid fejjan också haha.. FETT PRODUKTIV!! wiiiiiii!


armbandet jag nyss gjorde!! de vart ganska coolt!

¡Hasta mañana!

Kommentarer
Postat av: hanut

jag är stolt över dig storasyster!

2010-09-20 @ 23:03:20
URL: http://hje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0