känner jag dig? är du sd? snälla säg upp kontakten med mig så slipper ja göra de!!!!

happ, nöjd med att jag är i spanien iaf ett år av de fyra kommande... ja fattar verkligen inte vad man som sverigedemokrat tänker med? ni kanske inte fattar va ja tänker med heller men ärligt skiter jag i de.. herregud, patetiskst jävla land? och lägre skatter kan dra åt skogen!! ja betalar gärna skatt för att mina medmänniskor om de skulle va så.. ja e arg! btw, ja kan ärligt inte se vad mona gjort som tydligen e så extremt? kommentera gärna de, vore kul å höra! jag röstade på miljöpartiet å de står ja för.. just nu tycker jag att miljön e de vi behöver fokusera mest på sen om ja röstade rätt eller inte vet ja ju inte än men de återstår å se.. sen så har dom ju en ganska bra nerladdningspolitik jämfört me andra.. äh vafan vem bryr sig om va ja tycker :P

idag har jag iaf chiiiiiiillat galet typ.. gick upp vid ett å åt lite sen låg ja å läste en stund, käka lunch vid halv tre kanske sen gick ja å hilda ner til stranden å låg där tills solen gick ner typ, då gick vi å träffade rickard, drack milkshake å chilla lite till ^^ gick hem vid halv 10 å åt middag sen efter de har ja bara duchat å valvakat mig, ska väl snart lägga mig kanke.. skola imorgon kl 9, idrott står på schemat.. plugga lite kanske.. ta de väldigt lugnt bara. skönt :)))))

va ska vi ha för bild idag då? hm..

de fick bli en bild på min katt (även kallad monsterkatten pga hans storlek). om de inte e nån som kan ta han så kommer han få avlivas, för han kan inte flytta med till vårt nya hus :(((

de va väl allt för idag antar jag ^^
GOD NATT PEEPZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0