Kortkort!

tänkte vara kortfattad idag för jag är så jääääävla trött :O  skola-> samhäll, historia och spanSka.. sen vart de stranden i några timmar och jag lyckades få en hel del färg på ryggen.. har sand i mina skolböcker för vi försökte plugga men de gick sådär måste ja säga.. vart att vi spelade kort å lekte en ninjalek som gick ut på att man skulle slå varandra på händerna.. funny! cykla hem å ducha, satte på datan å åt lite mat.. HAHA fisk med chips ^^ har nu läst nåra sidor svenska men ja e alldelles för trött, borde fortsätta för ja kommer inte hinna pugga så mkt inorgon för vi ska ut å äta middag tror jag för johanna (som bor nära mig) fyller år :) men nu blir de nog lite idoltitt på tv4play innan ja somnar bara.. imorgon ska jag försöka skriva nått annat än vad jag gör ^^ vet dock inte va jag ska skriva!! kom gärna med förslag på vad ni vill läsa.. så jag kan hålla de här med skrivandet nu..

NINJALEK! på bilden: caroline, jag, manú, edvin, hilda, klara, johan och rickard! aa å så e johanna bakom caroline!

avancerad lek dedär!

juste.. jag satte mig på mina sweetbrillor idag så dom gick av! :((((((( men men, sånt e livet

puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0