mums!

Det är så mycket ja vill skriva just nu, alla nya intryck å om familjen och allt som händer här och hemma.. men ja vet inte var ja ska börja.. jag ser hela tiden saker jag vill dela med mig av men jag har inte haft kameran framme så de får bli när de blir :) om en liten stund så ska jag och Marisa åka och hämta Hilda som kommer från flyget å de känns bra för de blir lite enklare då tror jag, när jag inte pratat på skype med folk så e de ända jag säger typ "si" och "no" och några få engelska ord.. flickan, Patricia 6 år är underbar, jätte glad hela tiden, vi säger inte så mycket till varandra heller men så fort jag kollar på henne så ler hon jätte stort å så vill hon att jag ska smaka på allt hon äter ^^ om jag fattade de rätt så kommer sonen Pablo hem på onsdag från nått jag inte uppfattat :P men han är iaf i madrid, försökte mig på att prata med honom i telefon å de gick inte alls bra haha. Marisa är jättesnäll verkligen hon kommer tvätta åt oss varje vecka och byta lakan i våra sängar, städa toaletten mm men då måste vi bädda sängen varje dag sa hon, de e ju typ ingenting :) de e verkligen lika varmt ute som inne också, får lite spader men ja insåg nyss att ja inte har nått element i mitt rum och när de e vinter så e de som kallast 10 grader kanske och de vill man ju inte sova i direkt ^^ men men! Marisa har bestämt att vi imorgon ska gå ner till playan med henne och patricia för att hon vill visa oss, dom ska bara vara med nån timme sen fick vi stanna om vi ville och då skulle hon göra iordning stora mackor åt oss att ta med, hon uppmanar verkligen till att gå ut å göra saker å säger hela tiden: du å hilda kan göra "blablabal" imorgon om ni vill :) ja de finns som sagt så mycket att säga men de kommer väl klarna med tiden kanske :)

Buenas noches :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0