tar mig i kragen!

jahapp, onsdag kväll nu då.. jag är fortfarande sjuk men kände att de va dags att ta tag i mig själv.. rummet såg ut som kaos så ja började plocka lite å så tänkte jag att ja kunde ge mig på ett försök att blogga lite..


jag vet inte om jag berättat de men jag och hilda har kommit på en liten tävling, äckligast bild under året vinner! vi har dock inte kommit på va man ska vinna så vi e öppna för förslag!

jag har ju kört paintball i helgen också.. ett fint blåmärke på armen vart de me, syntes inte så bra på kort så fick bli en bild på helutrustade rickard och mig ^^

snäll kille körde oss till stranden där ifrån bergen i sin skåpbil.. snälla ignorera att jag ser ut som ett äckel!! TACK :D simon i mitten och emil som gjorde endel av min arm blå!

nu proar dom att de e middag, skriver kanske sen :)

adioos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0