Caroline Asp



Caroline Asp är än av mina äldsta kompisar även om det var hon och frida som satt ihop under låg och mellanstadiet. det var väl i högstadiet som vi umgicks som mest. sen vart det gymnasium och vi gick olika vägar.. men jag saknar verkligen våra rummy och charadkvällar. att bara bo hemma hos dig, och sova os dig på onsdagar, för då ku de vi kolla på lost tillsammans, för hemma va jag tvungen att gå å lägga mig innan de började.. men de som e så bra med dig är att de inte spelar någon roll hur lång tid de går mellan vi hörs, vi har alltid nått att prata om.. typ dn fotboll, eller annat skvaller :D myys! vi har så många minnen tillsammans och jag hoppas verkligen att vi kommer ha tid att göra fler :) puss på dig!

Vill ni veta mer om carro, kolla här http://carolineasp.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0